UPP:n palautus- ja palautuskäytäntö

Haluamme, että tunnet olosi varmaksi jokaisen tilauksen kanssa. Jos jokin ei ole kunnossa, olemme täällä korjataksemme sen.

30 päivän palautusoikeus

Sinulla on 30 päivää siitä päivästä, kun vastaanotat UPP-tilauksesi, pyytääksesi palautusta. Palautusoikeuden saamiseksi tuotteen tulee olla käyttämätön, avaamaton ja alkuperäispakkauksessaan. Tarvitset myös tilausvahvistuksen tai kuitin.
Palautuksen aloittamiseksi lähetä meille sähköpostia osoitteeseen info@stayupp.fi. Hyväksynnän jälkeen lähetämme sinulle palautustarran ja selkeät ohjeet. Älä lähetä mitään takaisin ennen kuin olet ottanut meihin yhteyttä — emme voi käsitellä palautuksia, joita ei ole hyväksytty etukäteen.

Vaurioitunut tai väärä tuote?

Jos tilauksesi saapui vahingoittuneena, viallisena tai vääränä, ilmoitathan siitä mahdollisimman pian. Me hoidamme asian. Ota yhteyttä osoitteeseen info@stayupp.fi.

Palautuskelvottomat tuotteet

Tuotteidemme luonteen vuoksi emme voi hyväksyä palautuksia seuraavista:
  • Avatuista tuotteista
  • Alennustuotteista
  • Lahjakorteista
Tämä koskee myös kaikkea, mikä on käytetty tai poistettu alkuperäisestä sinetistä.

Vaihdot

Tarvitsetko jotain muuta? Nopein tapa on palauttaa alkuperäinen tuote ja tehdä uusi tilaus, kun palautuksesi on hyväksytty.

EU-asiakkaat – 14 päivän peruutusoikeus

Jos tilauksesi toimitetaan Euroopan unionin alueelle, sinulla on oikeus peruuttaa tai palauttaa ostoksesi 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta – ilman kysymyksiä. Tuotteen tulee olla käyttämätön, alkuperäispakkauksessa ja mukana ostotodistus.

Hyvitykset

Kun vastaanotamme ja tarkistamme palautuksesi, ilmoitamme, onko hyvitys hyväksytty. Hyväksynnän jälkeen hyvitys käsitellään alkuperäiseen maksutapaasi 10 arkipäivän kuluessa. Huomioithan, että pankkisi tai kortinmyöntäjäsi saattaa tarvita lisäaikaa hyvityksen näkyvyyteen.

Jos palautuksesi hyväksynnästä on kulunut yli 15 arkipäivää eikä hyvitystä ole vielä näkynyt, ota yhteyttä osoitteeseen info@stayupp.fi.